Och snön föll

Tycker det hade passat bättre om den hade fallit veckorna innan jul när jag gick runt och lyssnade på Peter Jöback och ville ha en vit jul. men så kom den nu istället. får se till att utnyttja den med pulka, fint folk och bastu så småningom istället. nakna pojkar förhoppningsvis med haha.
sååå sitter i skolan nu och bröt inte min tradition med att vara försenad till första lektionen som alltid på torsdagar. torsdagar alltså. jag skyller på att vi är på våning 4 tror jag.
fick dock litet glädjeskutt när jag hörde att vi inte har någon dans sedan. så hinner jag plugga mathematics och får därmed lite mer tid över efter skolan.. antagligen till att sova men ändå.
fyllde i min älva igår med. fick lite smått panik när jag trodde stacke satt där och gjorde med röd färg, fast det var mitt blod sa han så jag behövde inte vara orolig haha. men det var rätt snyggt. kanske ska färglägga den framöver ändå. det kommer nog upp en bild på den så småningom : )
nu måste jag rusa till franskabajs.
au revoir!

Kommentarer
Postat av: Ohlin

Var det inte du som sa att färg var jääääääääääättefult?

2009-01-08 @ 20:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0