.

du var någonting jag inte trodde existerade.
men
med dig kan jag gå på glas, stå på nordpolen utan att frysa, göra sten till guld och kanske till och med få G i franska.
inte ens  synen  av "till salu"- skylten utanför vårat stora fina hus, propfyllt med 409843 underbara minnen, kan radera leendet från mina läppar när jag har dig  i mina tankar.
49 dagar av det nya året har gått och jag har redan fått känna på de två starkaste känslorna som finns.
hat och kärlek.
bestämmer mig med en gång för att leva med/ efter det sistnämnda. gör saker enklare och roligare. fast det bara blir så naturligt när din hand finns i min och när dina ord bildar värdefulla meningar i mina öron. det är det jag är mest nöjd med.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Kim, du skriver så otroligt fint. Du förmedlar känslor i exakt alla dina inlägg och jag kan verkligen relatera till dina texter. You go girl!



/ Lollo, natalie och andreas granne!

2010-02-19 @ 14:23:57
Postat av: Simon

sv: Aa, har aldrig varit där. Om det inte är några problem så skulle det vara toppen om du kunde kolla upp det! :)

2010-02-19 @ 15:58:43
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0